Veel gestelde vragen over Tanfaster leest u hier!

'Op deze pagina leest u veel gestelde vragen van klanten over SkinWhitening, uw huid bleken, bestellen, betalen etc. Wij adviseren u eerst deze vragen te bekijken voordat u contact opneemt met de klantenservice. Wellicht staat uw vraag met bijbehorend antwoord hier wel tussen.'

Veel gestelde vragen

Vragen over bruin worden

Hoe werkt natuurlijk bruin worden precies?
Natuurlijk bruin worden vindt plaats onder invloed van Melanine. Melanine is een pigmentsoort dat door het lichaam zelf wordt aangemaakt onder invloed van bepaalde stoffen. Des te meer van deze stoffen er in het lichaam aanwezig zijn, des te sneller bruin iemand wordt en des te donkerder bruin iemand kan kleuren.

Algemene vragen over Tanfaster

Voor wie is Tanfaster geschikt?
Tanfaster is geschikt voor volwassen mannen en vrouwen vanaf 18 jaar. Gebruik Tanfaster niet wanneer u zwanger bent, zwanger wilt worden of borstvoeding geeft. Houdt het product buiten het bereik van kinderen. Twijfelt u over het gebruik van Tanfaster? Neem dan contact op met uw arts.

Is het gebruik van Tanfaster veilig?
Ja het gebruik van Tanfaster is volledig veilig en verantwoord. Het product is samengesteld uit 100% natuurlijke ingrediënten. De inname hiervan is niet schadelijk voor het lichaam en geeft geen negatieve bijwerkingen.

Hoe lang houdt het effect van Tanfaster aan?
Tanfaster zorgt ervoor dat u sneller bruin kunt worden en donkerder bruin kunt worden. Daarnaast zal uw bruine kleur zo'n 3-4 keer langer aanhouden dan wanneer u geen Tanfaster gebruikt.

Waar wordt Tanfaster gemaakt?
In Nederland worden de natuurlijke ingrediënten van Tanfaster samengevoegd tot tabletten en verpakt in potten van 60 tabletten.

Hoelang kan ik Tanfaster bewaren na het openen?
Op de verpakking van Tanfaster is de uiterste houdbaarheidsdatum vermeld. Fabrikanten zijn verplicht om op hun etiket aan te geven tot wanneer een product geschikt is voor consumptie.

Kan ik bijwerkingen krijgen tijdens het gebruik van Tanfaster?
Tanfaster werkt alleen daar waar het nodig is en geeft geen negatieve bijwerkingen.

Kan ik oranje worden van Tanfaster?
Veel bruiningsproducten geven de huid een oranje kleur, dit komt vaak door het gebruik van Caroteen in deze producten. Tanfaster bevat dit ingrediënt niet! De ingrediënten in Tanfaster geven u een mooie diepbruine, bronzen huidskleur. U kunt er dus niet oranje van worden!

Vragen over het gebruik van Tanfaster

Hoelang moet ik Tanfasterg gebruiken totdat het effect heeft?
Voor een optimaal resultaat adviseren wij u 1-3 kuren achtereenvolgens te gebruiken. Maak in ieder geval 1 kuur af, ook al bent u niet meer regelmatig in de zon of bent u al klaar met een zonnebankkuur.

Hoelang mag ik Tanfaster maximaal gebruiken?
U kunt Tanfaster zolang gebruiken als u zelf wilt. Langdurige inname van de natuurlijke ingrediënten in Tanfaster heeft geen negatieve gevolgen op uw lichaam en gezondheid.

Hoeveel tabletten moet ik per dag slikken?
Wij adviseren u dagelijks 2 tabletten in te nemen, neem de tabletten in met voldoende water.

Werkt Tanfaster verslavend?
Nee, Tanfaster bevat geen ingrediënten die een verslavende werking hebben.

Mag ik Tanfaster gebruiken in combinatie met andere middelen en/of medicijnen?
In principe heeft het gebruik van Tanfaster geen nadelig effect op de werking van andere middelen. Twijfelt u over het gebruik van Tanfaster? Neem dan contact op met uw arts.

Vragen over Tanfaster bestellen en kopen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op de website en bestelpagina zijn inclusief BTW.

Waar kan ik Tanfaster kopen?
U kunt Tanfaster online bestellen o.a. op deze officiële website van Tanfaster. Daarnaast kunt u het product ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u heeft geen account nodig om Tanfaster te kunnen bestellen. U kunt op het bestelformulier gewoon uw gegevens invullen en direct bestellen.

Kan ik Tanfaster verkopen in mijn winkel?
Wilt u Tanfaster verkopen in uw (online) winkel en bent u geïnteresseerd in een grotere afname? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt het bestellen van Tanfaster?
Wanneer u Tanfaster online wilt bestellen kunt u op de bestelpagina een keuze maken en uw gegevens invullen. Na een succesvolle betaling zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden.

Wat zijn de verzendkosten voor Tanfaster?
Voor de verzending van Tanfaster betaalt u binnen Nederland €3,50 en buiten Nederland €4,50.

Hoe kan ik Tanfaster betalen?
Wanneer u online bestelt kunt u een keuze maken uit een van de veilige betaalmethoden die door ons worden aangeboden. Personen met een Nederlands bankrekeningnummer kunnen betalen via: iDeal, PayPal, Creditcard en overboeking op ons bankrekeningnummer. Personen met een Belgisch bankrekeningnummer kunnen betalen via Creditcard, PayPal, eMaestro, Bancontact/Mister Cash en overboeking op ons bankrekeningnummer.

Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om Tanfaster in termijnen te betalen. Pas wanneer het volledige bedrag op onze bankrekening staat zullen wij de bestelling verzenden.

Wanneer moet ik betalen?
Kiest u over overmaken op ons bankrekeningnummer dan zullen wij u, wanneer u nog niet betaald heeft, na een aantal dagen een betalingsherinnering versturen per e-mail. Deze herinnering zullen wij in de meeste gevallen slechts 2 keer versturen. Wanneer u vervolgens niet betaald gebeurd er niets. Uw bestelling blijft bij ons in het systeem maar uw bestelling wordt niet verzonden zolang u niet betaald heeft. Kiest u voor een van de overige betaalmethoden dan zult u de betaling direct moeten voltooien. Pas als dit is gebeurd, zullen wij uw bestelling bevestigen en verwerken.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Wanneer u wenst dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd kunt u op het bestelformulier gewoon het desbetreffende adres invullen. Uw bestelling wordt dan daar bezorgd.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Als uw betaling goed gegaan is zult u per e-mail een bevestiging van uw bestelling ontvangen. Deze bevestiging is een teken dat uw bestelling goed bij ons is doorgekomen. Let op: vaak komt de bevestiging van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht. Controleer deze dus ook goed wanneer u uw bevestiging nog niet binnen denkt te hebben. Kunt u de bevestigingsmail echt niet vinden en twijfelt u of uw bestelling goed is doorgekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer de betaling voltooid is, is het niet mogelijk meer om uw bestelling te annuleren.

Wat zijn de gegevens die ik nodig heb voor overmaken op het bankrekeningnummer?
In de bevestigingsmail die wij u verzenden staan onze bankgegevens én het bedrag dat u dient over te maken. Wij verzoeken u uw bestelnummer in de omschrijving te vermelden. Hieronder vindt u nogmaals onze gegevens:

Voor Nederland
Bank: ABN AMRO
Bankrekeningnummer: 53.72.40.853
IBAN/SEPA: NL50ABNA0537240853


Bank: ING Bank
Bankrekeningnummer: 46.20.326
IBAN/SEPA: NL43INGB0004620326


Voor België
Bank: KBC Bank
Bankrekeningnummer 7350-2008-6159
IBAN/SEPA: BE84735020086159


In te vullen gegevens
Ten name van: Klemans Groep B.V.
Plaats: Medemblik, NH (Nederland)
Onder vermelding van: Uw bestelnummer

Vragen over de levering van Tanfaster

Is mijn bestelling al onderweg?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:30 uur besteld én betaald heeft wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Bestelt u na 16:30 uur? Dan zal uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden.

Door wie wordt de levering van mijn bestelling verzorgd?
Wij verzenden uw bestelling naar PostNL. PostNL verzorgd de levering van uw bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:30 uur bestelt dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al geleverd. Woont u in België, dan duurt dit meestal 2 dagen. Woont u elders? Dan kan het nog een aantal dagen langer duren.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hebben geen inzicht in de tijd wanneer uw bestelling geleverd wordt. Na de verzending van uw bestelling door ons, ligt de levering in handen van PostNL.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer u niet thuis bent op het moment van levering kunt u wél via de website van PostNL een voorkeur aangeven qua tijd en datum wat betreft het volgende moment van levering.

Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu?
De postbode zal in het geval u niet thuis bent een briefje achterlaten met de mogelijkheid een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.

Vragen over het retourneren van Tanfaster

Ik heb het verkeerde product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Wanneer u een verkeerd product geleverd heeft gekregen kunt u dit kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk het juiste product naar u toe sturen. Heeft u een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vragen over de klantenservice

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Als uw vragen niet of onvoldoende beantwoord zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe en wanneer kan ik de klantenservice bereiken?
U kunt onze klantenservice bereiken per telefoon en e-mail. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00. Wanneer u contact opneemt per e-mail vermeld dan altijd zoveel mogelijk informatie waaronder uw naam en bestelnummer. Houdt deze gegevens ook bij de hand wanneer u telefonisch contact opneemt. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.