Veel gestelde vragen over Tan Faster leest u hier!

'Wij adviseren u eerst deze vragen te bekijken voordat u contact opneemt met de klantenservice. Wellicht staat uw vraag met bijbehorend antwoord hier wel tussen.'

Veel gestelde vragen

Vragen over bruin worden

Hoe werkt natuurlijk bruin worden precies?
Natuurlijk bruin worden vindt plaats onder invloed van Melanine. Melanine is een pigmentsoort dat door het lichaam zelf wordt aangemaakt onder invloed van bepaalde stoffen. Des te meer van deze stoffen er in het lichaam aanwezig zijn, des te sneller bruin iemand wordt en des te donkerder bruin iemand kan kleuren.

Algemene vragen over Tan Faster

Voor wie is Tan Faster geschikt?
Tan Faster is geschikt voor volwassen mannen en vrouwen vanaf 18 jaar. Gebruik Tan Faster niet wanneer u zwanger bent, zwanger wilt worden of borstvoeding geeft. Houdt het product buiten het bereik van kinderen. Twijfelt u over het gebruik van Tan Faster? Neem dan contact op met uw arts.

Is het gebruik van Tan Faster veilig?
Ja het gebruik van Tan Faster is volledig veilig en verantwoord. Het product is samengesteld uit 100% natuurlijke ingrediënten. De inname hiervan is niet schadelijk voor het lichaam en geeft geen negatieve bijwerkingen.

Hoe lang houdt het effect van Tan Faster aan?
Tan Faster zorgt ervoor dat u sneller donkerder bruin kunt worden. Daarnaast kan uw bruine kleur zo'n 3-4 keer langer aanhouden dan wanneer u geen Tan Faster gebruikt.

Waar wordt Tan Faster gemaakt?
In Nederland worden de natuurlijke ingrediënten van Tan Faster samengevoegd tot capsules en verpakt in potten van 60 capsules.

Hoelang kan ik Tan Faster bewaren na het openen?
Op de verpakking van Tan Faster is de uiterste houdbaarheidsdatum vermeld. Fabrikanten zijn verplicht om op hun etiket aan te geven tot wanneer een product geschikt is voor consumptie.

Kan ik bijwerkingen krijgen tijdens het gebruik van Tan Faster?
Tan Faster werkt alleen daar waar het nodig is en geeft geen negatieve bijwerkingen.

Vragen over het gebruik van Tan Faster

Hoelang moet ik Tan Faster gebruiken totdat het effect heeft?
Voor een optimaal resultaat adviseren wij u 1-3 kuren achtereenvolgens te gebruiken. Maak in ieder geval 1 kuur af, ook al bent u niet meer regelmatig in de zon of bent u al klaar met een zonnebankkuur.

Hoelang mag ik Tan Faster maximaal gebruiken?
U kunt Tan Faster zolang gebruiken als u zelf wilt. Langdurige inname van de natuurlijke ingrediënten in Tan Faster heeft geen negatieve gevolgen op uw lichaam en gezondheid.

Hoeveel capsules moet ik per dag slikken?
Wij adviseren u dagelijks 2 capsules in te nemen, neem de capsules in met voldoende water.

Werkt Tan Faster verslavend?
Nee, Tan Faster bevat geen ingrediënten die een verslavende werking hebben.

Mag ik Tan Faster gebruiken in combinatie met andere middelen en/of medicijnen?
In principe heeft het gebruik van Tan Faster geen nadelig effect op de werking van andere middelen. Twijfelt u over het gebruik van Tan Faster? Neem dan contact op met uw arts.

Vragen over Tan Faster bestellen en kopen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op de website en bestelpagina zijn inclusief BTW.

Waar kan ik Tan Faster kopen?
U kunt Tan Faster online bestellen o.a. op deze officiële website van Tan Faster. Daarnaast kunt u het product ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u heeft geen account nodig om Tan Faster te kunnen bestellen. U kunt op het bestelformulier gewoon uw gegevens invullen en direct bestellen.

Kan ik Tan Faster verkopen in mijn winkel?
Wilt u Tan Faster verkopen in uw (online) winkel en bent u geïnteresseerd in een grotere afname? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt het bestellen van Tan Faster?
Wanneer u Tan Faster online wilt bestellen kunt u op de bestelpagina een keuze maken en uw gegevens invullen. Na een succesvolle betaling zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden.

Wat zijn de verzendkosten voor Tan Faster?
Voor de verzending van Tan Faster betaalt u binnen Nederland €3,50 en buiten Nederland €4,50.

Hoe kan ik Tan Faster betalen?
Wanneer u online bestelt kunt u een keuze maken uit een van de veilige betaalmethoden die door ons worden aangeboden. Personen met een Nederlands bankrekeningnummer kunnen betalen via: iDEAL, Creditcard en overboeking op ons bankrekeningnummer. Personen met een Belgisch bankrekeningnummer kunnen betalen via Creditcard, eMaestro, Bancontact/Mister Cash en overboeking op ons bankrekeningnummer.

Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om Tan Faster in termijnen te betalen. Pas wanneer het volledige bedrag op onze bankrekening staat zullen wij de bestelling verzenden.

Wanneer moet ik betalen?
Kiest u over overmaken op ons bankrekeningnummer dan zullen wij u, wanneer u nog niet betaald heeft, na een aantal dagen een betalingsherinnering versturen per e-mail. Deze herinnering zullen wij in de meeste gevallen slechts 2 keer versturen. Wanneer u vervolgens niet betaald gebeurd er niets. Uw bestelling blijft bij ons in het systeem maar uw bestelling wordt niet verzonden zolang u niet betaald heeft. Kiest u voor een van de overige betaalmethoden dan zult u de betaling direct moeten voltooien. Pas als dit is gebeurd, zullen wij uw bestelling bevestigen en verwerken.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Wanneer u wenst dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd kunt u op het bestelformulier gewoon het desbetreffende adres invullen. Uw bestelling wordt dan daar bezorgd.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Als uw betaling goed gegaan is zult u per e-mail een bevestiging van uw bestelling ontvangen. Deze bevestiging is een teken dat uw bestelling goed bij ons is doorgekomen. Let op: vaak komt de bevestiging van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht. Controleer deze dus ook goed wanneer u uw bevestiging nog niet binnen denkt te hebben. Kunt u de bevestigingsmail echt niet vinden en twijfelt u of uw bestelling goed is doorgekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer de betaling voltooid is, is het niet mogelijk meer om uw bestelling te annuleren.

Wat zijn de gegevens die ik nodig heb voor overmaken op het bankrekeningnummer?
In de bevestigingsmail die wij u verzenden staan onze bankgegevens én het bedrag dat u dient over te maken. Wij verzoeken u uw bestelnummer in de omschrijving te vermelden. Hieronder vindt u nogmaals onze gegevens:

Voor Nederland
Bank: ABN AMRO
Bankrekeningnummer: 53.72.40.853
IBAN/SEPA: NL50ABNA0537240853


Bank: ING Bank
Bankrekeningnummer: 46.20.326
IBAN/SEPA: NL43INGB0004620326


Voor België
Bank: KBC Bank
Bankrekeningnummer 7350-2008-6159
IBAN/SEPA: BE84735020086159


In te vullen gegevens
Ten name van: Klemans Groep B.V.
Plaats: Medemblik, NH (Nederland)
Onder vermelding van: Uw bestelnummer

Vragen over de levering van Tan Faster

Is mijn bestelling al onderweg?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:30 uur besteld én betaald heeft wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Bestelt u na 16:30 uur? Dan zal uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden.

Door wie wordt de levering van mijn bestelling verzorgd?
Wij verzenden uw bestelling naar PostNL. PostNL verzorgd de levering van uw bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:30 uur bestelt dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al geleverd. Woont u in België, dan duurt dit meestal 2 dagen. Woont u elders? Dan kan het nog een aantal dagen langer duren.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hebben geen inzicht in de tijd wanneer uw bestelling geleverd wordt. Na de verzending van uw bestelling door ons, ligt de levering in handen van PostNL.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer u niet thuis bent op het moment van levering kunt u wél via de website van PostNL een voorkeur aangeven qua tijd en datum wat betreft het volgende moment van levering.

Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu?
De postbode zal in het geval u niet thuis bent een briefje achterlaten met de mogelijkheid een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.

Vragen over het retourneren van Tan Faster

Ik heb het verkeerde product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Heeft u een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vragen over de klantenservice

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Als uw vragen niet of onvoldoende beantwoord zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe en wanneer kan ik de klantenservice bereiken?
U kunt onze klantenservice bereiken per telefoon en e-mail. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00. Wanneer u contact opneemt per e-mail vermeld dan altijd zoveel mogelijk informatie waaronder uw naam en bestelnummer. Houdt deze gegevens ook bij de hand wanneer u telefonisch contact opneemt. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.